یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


SSD یا HDD 

در باور عموم مردم و حتی برخی از متخصصین، ارتقاء سرعت یک سیستم شخصی یا لپ تاپ با افزودن حافظه رم، تعویض کارت گرافیک و جایگزینی پردازنده با نوع سریعتر و جدیدتر صورت میگیرد و کمتر کسی پیشنهاد تعویض حافظه هارد را به منظور افزایش سرعت سیستم پیشنهاد میکند.

اما در حقیقت تغییر هارد به SSD افزایش بسیار چشمگیری در سرداخل SSDعت سیستم دارد. از سرعت بوت شدن سیستم گرفته تا سرعت اجرای نرم افزارها، Hibernate و خاموش شدن.

سیستم عامل ویندوز از یک Page File در هارد به عنوان رم اضافه استفاده میکند، سرعت دسترسی به این فایل در فراخوانی نرم افزارها و پردازش همزمان چند پروسه تاثیر بسزایی در تجربه کاربر از سرعت و عملکرد سیستم دارد.

به همین دلیل کارشناسان فنی شرکت بازرگانی 33 بر آن شده اند تا راهنمای جامع خرید SSD را تهیه و در اختیار همکاران و علاقمندان قرار دهند.

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ شنبه 7 / 10 / 1391برچسب:, ] [ 10:48 ] [ کاوه حق پناه ]

تفاوت SD و SDHC و SDXC

SD_SDHC_SDXC

SD ، SDHC و SDXC انواع مختلف SD هستند که بر اساس استانداردهای انجمن SD ساخته میشوند.

به دلیل نیاز روزافزون به ظرفیت بالاتر، کارتهای SD نیز با ظرفیت های بیشتری ساخته شدند (SDHC مخفف SD High Capacity و SDXC مخفف SD Xtended Capacity میباشند).

کارتهای SDHC در ظرفیت هایی بین 4GB تا 32GB و کارتهای SDXC با ظرفیت های بیش از 32GB تولید میگردند. از لحاظ تئوری امکان تولید کارت های SDXC تا ظرفیت 2TB وجود دارد.

بقیه در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ شنبه 7 / 10 / 1391برچسب:, ] [ 9:45 ] [ کاوه حق پناه ]

 

Learning_DRAM

ECC مخفف Error Correcting Code به معنی کد تصحیح خطا میباشد. در حافظه هایی که قابلیت ECC دارند،  معمولا یک چیپ اضافه تعبیه شده است که مسئول کشف و تصحیح خطاهای بوجود آمده در تبادل اطلاعات میباشد. حافظه های دارای ECC غالباً دارای قیمت بیشتر و سرعت کمتری نسبت به مدل مشابه بدون قابلیت ECC میباشند.

حافظه های دارای قابلیت ECC به ECC Memory و حافظه های بدون این قابلیت به Non-ECC Memory مشهور هستند.

با توجه به پایداری بسیار زیاد سیستمهای کنونی معملا استفاده از حافظه های Non-ECC به دلیل سرعت بیشتر و قیمت مناسبتر توصیه میگردد، مگر در موارد خاص مانند محاسبات بسیار دقیق علمی، محاسبات اقتصادی، سرور ها و ...


 منبع: بازرگانی 33

[ شنبه 6 / 10 / 1391برچسب:, ] [ 10:39 ] [ کاوه حق پناه ]

 

SSD

SSD چیست؟

SSD وسیله ذخیره اطلاعات است. به عبارت دیگر عملکرد SSD همانند هارد دیسک کامپیوتر شماست اما سریعتر است. تفاوت اصلی SSD با هارد دیسک این است که هارد دیسک الکترومکانیکی است اما SSD الکترونیکی. یعنی هارد دیسک دارای اجزاء و قطعات متحرک است به طوری که هارد دیسک دارای صفحات مغناطیسی است که به دور محور خود میچرخند و اطلاعات بر روی آن صفحات ذخیره میشود. بنابراین مدت زمانی طول میکشد تا این دیسک ها چرخیده و در موقعیت مناسب برای خواندن یا نوشتن داده قرار گیرند. بر خلاف هارد دیسک ، SSD هیچگونه قطعه متحرکی ندارد و اطلاعات رو بر روی میکروچیپ ها ذخیره میکند، مانند فلش دیسک های USB اما بسیار سریعتر. همچنین SSD ها میتوانند بلافاصله شروع به نوشتن یا خواندن اطلاعات کنند زیرا نیازی به زمان برای جابجایی قطعات متحرک نیست.

 

بقیه در ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ شنبه 6 / 10 / 1391برچسب:, ] [ 9:34 ] [ کاوه حق پناه ]

امکان دانلود ۳۰۰ مگابیت‌برثانیه در شبکه LTE اتصالات

اپراتور امارات متحده عربی سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای دانلود سرویس‌ها در شبکه نسل چهارم LTE مورد آزمایش قرار داده است. اتصالات قصد دارد سرعت دانلود اطلاعات را در شبکه نسل چهارم LTE به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه برساند. این سرویس مبتنی بر فناوری MIMO 4×4 است.

در حال حاضر کاربران از این سرویس با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه استفاده می‌کنند. شرکت مخابراتی اتصالات اعلام کرده که سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه فقط در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که از دستگاه‌های پیشرفته با امکان پشتیبانی از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند. به گزارش دنیای اقتصاد، اگر تعداد زیادی از کاربران در یک زمان از این سرویس بهره ببرند سرعت آنها کاهش می‌یابد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در حالی اتصالات اقدام به ارائه چنین سرویس‌هایی کرده که تولیدکنندگان سخت‌افزاری اعلام کرده اند که از سال آینده دستگاه هایی با پشتیبانی از این سرویس‌ها را راهی بازار می‌کنند. بر اساس این گزارش، اتصالات قصد دارد ۸۰ درصد جمعیت امارات را تحت پوشش قرار دهد.

منبع : وین بتا

[ چهار شنبه 1 / 8 / 1391برچسب:, ] [ 18:35 ] [ کاوه حق پناه ]

حل مشکل تاریخی USBها!

+
 
-

شما را نمی‌دانم، اما من همیشه هنگام جا زدن اتصال USBها مشکل داشته‌ام. بله! گرچه می‌توان علامت مخصوص USB را در یک طرف اتصال دید و USB را اشتباه جا نزد، اما باید در نظر داشت که آدم همیشه حال این کار را ندارد و حواسش نیست، گاهی محیط تاریک است، گاهی هم بعضی از USBها این علامت را در یک سمت ندارند! به علاوه اگر حواستان نباشد و کمی خشونت هم به خرج بدهید، ممکن است، اتصال USBتان را خراب کنید.

بقیه در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 / 7 / 1391برچسب:حل مشکل تاریخی USBها!, ] [ 9:22 ] [ کاوه حق پناه ]

حذف موس و بوجود آمدن صفحات لمسی 

چیزی تا زمان عرضه رسمی ویندوز ۸ باقی نمانده است، در لابلای اخبار و تحلیل‌هایی که در مورد ویندوز ۸، در جاهای مختلف می‌خوانیم، یکی از کلیدواژه‌هایی که بیش از بقیه تکرار می‌شود، لمسی بودن یا تاچ است.

ما انتظار داریم که با آمدن ویندوز ۸، تحولی را در تولید نمایشگرهای لمسی برای نوت‌بوک‌ها و سیستم‌های دسکتاپ شاهد باشیمu اما یکی از قطعات جانبی کامپیوتر که بی‌گمان بعد از آمدن ویندوز ۸ شاهد همه‌گیر شدن و ارتقای آن خواهیم بود، تاچ پدها خواهند بود.

چندی پیش شرکت HP، خبر از تولید یک کامپیوتری به نام HP Spectre One all-in-one داد که از ماه میلادی آینده وارد بازار خواهد شد، این سیستم یک نمایشگر ۲۳ اینچی با کیفیت نمایش ویدئوهای ۱۰۸۰p دارد، اما این نمایشگر لمسی نیست و در عوض برای اینکه عنصر لمسی را به کاربران خود هدیه کند دارای یک تاچ پد است.

 

بقیه در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 / 7 / 1391برچسب:حذف موس و بوجود آمدن صفحات لمسی , ] [ 8:39 ] [ کاوه حق پناه ]
مخابرات 3 میلیارد تومان جریمه شد!
 
 


سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي حكم جريمه سه ميليارد توماني را به دليل رعايت نكردن مصوبه ۹۷ كميسيون تنظيم مقررات رادیویی و بی‌توجهی به قیمت آماده‌سازی خطوط تلفن کاربران برای اینترنت پرسرعت (ران‍ژه) به شركت مخابرات ايران ابلاغ كرد.


بقیه در ادامه مطلب....


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 23 / 6 / 1391برچسب:مخابرات 3000000000 تومان جریمه شد!, ] [ 17:12 ] [ کاوه حق پناه ]

چگونه شد که ناگهان VPN و استفاده از آن اقدام خلاف قانون شد؟

امروز در خبرها آمده بود که وزیر ارتباط در پاسخ به سوالی در مورد قطعی اخیر VPN گفته اند که اساساً VPN و استفاده از آن یک اقدام خلاف قانون است و اکنون برابر قانون اقدام شده است.

  

1x1.trans چگونه شد که ناگهان VPN و استفاده از آن اقدام خلاف قانون شد؟


به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از وبلاگ علیرضا شیرازی، جالب است بدانیم که چگونه شد که ناگهان وی پی ان و استفاده از اقدام خلاف قانون شد. به طور مشخص و در واقع تنها قانون رسمی در زمینه مورد بحث قانون جرائم رایانه ای است.

بقیه در ادامه مطلب..


ادامه مطلب
[ دو شنبه 4 / 5 / 1391برچسب:چگونه شد که ناگهان VPN و استفاده از آن اقدام خلاف قانون شد؟ , ] [ 10:42 ] [ کاوه حق پناه ]

اگر شما برای اتصال به نت از یک مودم وایرلس در منزل یا محل کار خود استفاده نمی کنید دیگر نگران  نباشید اکنون با خواندن این پست و نصب یک نرم افزار کم حجم به راحتی می توانید به وسیله لپ تاپ خود اینترنت آن را به صورت وایرلس در محیط برای لپ تاپ ها و یا موبایل های دیگر به اشتراک بگذارید.

در حقیقت با این روش لپ تاپ شما به یک WiFi Hotspot تبدیل خواهد شد. اما این کار چگونه ممکن می شود ؟

 

بقيه در ادامه مطلب ....

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 / 4 / 1391برچسب:لپ‌تاپ خود را به یک WiFi Hotspot تبدیل کنید!, ] [ 20:9 ] [ کاوه حق پناه ]

 

 

 

به نظر می‌رسد که عرصه کامپیوترهای پوشیدنی و واقعیت افزوده، بازیگران دیگری پیدا کرده است. هفته پیش سرگئی برین -یکی از مؤسسان گوگل- در جریان همایش I/O گوگل در طی یک نمایش هیجان‌انگیز، توانایی‌هایی عینک گوگل را به رخ کشید.

اما حالا الیمپوس هم یک عینک عرضه کرده است، این عینک MEG 4.0 نام دارد، عینکی که مثل عینک گوگل می‌تواند در زندگی روزمره مورد استفاده قرار بگیرد. وزن این عینک با باطری‌اش، تنها ۳۰ گرم است!

MEG 4.0 به یاری بلوتوث به گوشی هوشمند کاربرش متصل می‌شود و اطلاعات روی گوشی را می‌تواند روی نمایشگر کوچک عینک، به ملاحظه کاربر برساند. هنوز قیمت و تاریخ عرضه MEG 4.0 مشخص نشده است.

بقيه در ادامه مطلب ...

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 / 4 / 1391برچسب:الیمپوس و اپل هم به مانند گوگل عینک‌ساز می‌شوند! , ] [ 14:19 ] [ کاوه حق پناه ]

چند روز پیش سری به وبلاگ زنگوله زدم و اتفاقی چشمم به پستی افتاد که خیلی برام جالب بود. موضوع پست در مورد وضعیت شبکه های اجتماعی در ایران و یه مشت آدم .... بود که 360 رو به گند کشیدن. از اونجا که بنده هم با کلیه موارد ذکر شده موافقم، تصمیم گرفتم اونو در وبلاگ خودم هم قرار بدم.

اگر در طی چند سال اخیر در اینترنت فعال نبوده اید این مطلب را به درستی درک نخواهید کرد.

orkut-360-facebook

بقيه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 / 4 / 1391برچسب:مشترک گرامی در دیزی بازه , حیای گربه کجا رفته؟ , ] [ 16:40 ] [ کاوه حق پناه ]

 سلام دوستان

همین طوری که میدونند خبر های این وبلاگ تقریبا بیشترشون تخصصی هستن و در موردآخرین تحولات علم و تکنولوژی و حتی جامعه  رو میتونید جویا بشید.

 

امروز قصد دارم توضیحات خلاصه و مختصر و مفیدی  راجب به پروتکل شبکه هایی با سیستم VoD بپردازم.

که باحتمال زیاد شما نیز این عبارت را در کانالهای تلویزیونی (ماهـ واره) از جمله کانال GEM classic آشنایی دارید و اون رو دیده باشید. که مابین برنامه هایی از قبیل سریالها یک تیزر تیبلیغاتی پخش میشه که در آخر این تیزر ، کلمه VoD توجه منو بخودش جلب کرد و کنجکاو شدم که ببینم جریان از چه قراره؟؟؟

 

VoD مخفف Video on Demand ( برنامه ويدئويي مورد نياز ضبط شده ) است. اين قابليت به فرد امكان مي دهد تا در كاتالوگ يك فيلم آنلاين به جستجو بپردازد در ميان فيلم ها به جستجو بپردازد و فيلم مورد نظر خود را انتخاب كند. فيلمي كه فرد آنرا انتخاب كرده است به سرعت بر روي تلويزيون يا كامپيوتر شخصي (PC ) وي اجرا مي شود.

از لحاط فني به محض آنكه فرد فيلم را انتخاب مي كند بين رمز گشايي مشتري ، ( كامپيوتر شخصي يا جعبه تنظيم ) وسرور سيستم ارائه دهنده خدمات اتصال نقطه به نقطه اي برقرار مي شود.

قابليت هاي كار با فيلم( مانند عقب و جلو بردن فيلم يا ثابت كردن آن و غيره ) توسط RTSP ( پروتكل اجرا در زمان حقيقي ) انجام ميشوند.

مهمترين كدك هاي به كار رفته براي VoD عبارتند از VC-1 , MPEG4 , MPEG2.

براي جلوگيري از فاش شدن محتويات برنامه ها براي افراد غير مجاز محتويات VoD ( فيلم ها ) معمولا رمز گذاري مي شوند.

 

 

ویدیوی درخواستی ( VoD ) چیست؟
 
منظور ازویدیوی درخواستی ، در اختیار قراردادن لیستی از فیلمها و برنامه ها در اختیار کاربر است تا کاربر
برنامه های دلخواه خود را انتخاب کند.
برنامه ها می تواند شامل فیلم های روز سینما،مجموعه ای از فیلم های سینمایی، سریال های
تلویزیونی، مستندهای جذاب، برنامه های آموزشی و... باشد.

معمولا در صفحه ای که برای نمایش لیست این ویدیوها به کاربر تعبیه میشود،تمهیداتی مثل
جستجو بر اساس نام فیلم، بازیگران،کارگردان و وهمچنین اطلاعاتیدرمورد قیمت،مدت زمان
اجاره و قوانین مربوط به محتوا قرار می دهند کاربران می توانند بخش کوتاهی از فیلم را
ببینند و در صورت تمایل کل آنرا تماشا کنند.
 

سرویس ویدیوی درخواستی ( VoD ) در مقایسه با ویدئو کلوپ چه مزایایی دارد؟
در سرویس VoD لیستی از فیلمها در دسته بندیهای مختلف ( خانوادگی، طنز، مستند، علمی، ... )
در اختیار کاربر قرار می گیرد و در یک بازه زمانی مشخص این فیلمها تجدید می شود.
 
کاربر از طریق صفحه تلویزیون خود می تواند به راحتی فیلم مورد نظر را انتخاب کرده و مشاهده کند.

در واقع این سرویس یک ویدئو کلوپ خانگی را با مزایایی از قبیل تنوع بیشتر، قیمت کمتر و
دسترسی راحت تر فراهم می کند.
 

 

 

[ جمعه 26 / 11 / 1390برچسب:VoD چیست, ] [ 1:47 ] [ کاوه حق پناه ]






نوت بوک جیبی در ابعاد واقعی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 22 / 10 / 1390برچسب:ایده های جالبی برای رفاه نسل آینده, ] [ 11:47 ] [ کاوه حق پناه ]

process

به طورکلی، IT (فناوری اطلاعات) پیشرفت های قابل توجهی را در عملکردهای تجاری و به طور کل در زندگی بشر ایجاد کرده است.

در فرایند جهانی شدن، IT نه تنها دنیا را به هم نزدیک تر کرده است بلکه این امکان را به اقتصاد جهان داده است که به یک سیستم وابسته تکی تبدیل شود. این یعنی ما نه تنها می توانیم خیلی سریع و موثر اطلاعات را منتقل کنیم بلکه می توانیم موانع زبانی و جغرافیایی را نیز از میان برداریم. با کمک فناوری اطلاعات که کشورهایی که نه تنها با فاصله جغرافیایی از هم دور بودند بلکه برای تبادل ایده ها و اطلاعات به یکدیگر با موانع زبانی روبه رو بودند، را به هم نزدیک کرده است، دنیا به یک دهکده جهانی تبدیل شده است....


ادامه مطلب
[ جمعه 7 / 10 / 1390برچسب:فواید IT (فناوری اطلاعات) در تجارت مدرن, ] [ 18:21 ] [ کاوه حق پناه ]

 

شبکه های متصل با سیم نیز در کنار شبکه های بی سیم در حال پیشرفت اند. این پیشرفت باعث شده تا کامپیوترهای رو میزی بتوانند با سرعت 1000 مگابایت بر ثانیه به یکدیگر متصل شوند.

چندی است که نسل تازه ای از شبکه های متصل با سیم با نام Eethernet گیگا بیتی زیر سایه و درهیاهوی شبکه های بی سیم متولد شده. این استاندارد که که طراحی آن از حدود 6 سال پیش آغاز شده بود سرانجام به بار نشست و سرعت آن چهار برابر پر سرعت ترین شبکه بی سیم کنونی است.

کنترل کننده های Ethernet گیگا بایتی کم کم جای خود را روی بردهای اصلی بازکرده و جای کنترل کننده های Fast Ethernet را با سرعت 100 مگا بیت بر ثانیه می گیرند. آزمایش های نشان داده اند که سرعت شبکه های Ethernet گیگا بیتی در عمل به 90 مگا بیت بر ثانیه می رسد.


ادامه مطلب
[ جمعه 17 / 9 / 1390برچسب:شبکه گیگابایتی چیست؟, ] [ 13:0 ] [ کاوه حق پناه ]

در دوم ماه سپتامبر سال ۱۹۶۹ دو رایانه در دانشگاه کالیفرنیا لس‌آنجلس در نخستین آزمایش شبکه نظامی آرپانت اطلاعات بدون معنی را مبادله کردند.

نخستین اتصال بین دو سایت - دانشگاه UCLA و موسسه پژوهشی استنفورد در منلوپارک کالیفرنیا - در ۲۹ ماه اکتبر همین سال انجام گرفت اگرچه این شبکه پس از دو حرف اول logon از کار افتاد. دانشگاه‌های سانتا باربارا و یوتاه بعدا به این شبکه پیوستند.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 17 / 9 / 1390برچسب:اینترنت چگونه شکل گرفت؟, ] [ 12:52 ] [ کاوه حق پناه ]

«شرکت سیسکو سیستمز» (Cisco Systems) شرکت آمریکایی تولیدکنندهٔ تجهیزات شبکه (Network) است که مرکز آن در شهر سن خوزه در ناحیه معروف به سیلیکان ولی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می‌کند و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می‌رساند. در ابتدا، سیسکو فقط روترهای چند پروتکل تولید می‌کرد ولی امروز محصولات سیسکو را در همه جا از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌توان پیدا کرد.دید سیسکو این است «تغییر روش زندگی، کار، بازی و آموزش».

 

 


بقیه در ادامه مطلب....


ادامه مطلب
[ جمعه 17 / 9 / 1390برچسب:آشنایی با غول شبکه: سیسکو, ] [ 9:22 ] [ کاوه حق پناه ]

اصولاً به هر سیستمی که قادر به خواندن و تشخیص اطلاعات افراد یا کالاها باشد سیستم شناسایی یا Identification System گفته میشود.


بطور کلی شناسایی خودکار و نگهداری داده ها (AIDC) روشی است که طی آن تجهیزات خواه سخت افزای یا نرم افزاری قادر به خواندن و تشخیص داده ها بدون کمک گرفتن از یک فرد هستند.


بارکدها، کدهای دو بعدی، سیستم های انگشت نگاری ، سیستم شناسایی با استفاده از فرکانس رادیویی، سیستم شناسایی با استفاده از قرنیه چشم و صدا و ... از جمله این راهکارها در این مقال میباشند. یکی از جدید ترین مباحث مورد توجه دانشمندان جهت شناسایی افراد یا کالاها استفاده از سیستم شناسایی با استفاده از فرکانس رادیویی یا RFID میباشد.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 9 / 9 / 1390برچسب:RFID چیست ؟ ( همه چیز درباره RFID ), ] [ 23:10 ] [ کاوه حق پناه ]

همانطور که گروه های مختلف مردم نیاز دارند که در سریع ترین زمان ممکن به آخرین اطلاعات مورد نیازشون دسترسی داشته باشند.. به نظر من گروه های مختلف پزشکی هم، اعم از پزشکی و پیراپزشکی باید همیشه در جریان جدیدترین اخبار رشته خودشون قرار بگیرند و اینترنت میتونه به بهترین نحوی این وظیفه رو انجام بدهد.

این سایت به عنوان سایت اجتماعی پزشکی منبع بزرگی از اسناد مربوط به این شاخه از علوم را درا ختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد از طریق سایت می توان اقدام به یافتن پزشکان و متخصصین امور در این زمینه کرد . عضویت در پرتال های تخصص پزشکی این امکان را برای اعضا فراهم می کند که از آخرین پیشرفتهای پزشکی مطلع شده و علاوه بر دسترسی به جدیدترین شماره ها مجله های پزشکی بتوانند با سایر اعضای پرتال نیز به بحث و گفتگو بنشینند.

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 / 9 / 1390برچسب:درباره WebMd - پزشکی و اورژانس مجازی , ] [ 17:55 ] [ کاوه حق پناه ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User